Reitan Distribution leverer varer til dagligvarekæden Rema 1000. Her pakker og læsser vi lastbiler og sender dem ud til butikkerne. Vores behov for arbejdskraft svinger meget fra uge til uge, og derfor er vikarer en optimal løsning for os som virksomhed til at få dækket vores svigende arbejdsbehov.
ANVIKAR leverer de vikarer, at vi har behov for. Nogle uger mere travle end andre. Her finder ANVIKAR relevante folk, som har de rette kvalifikationer. Vi har primært behov for vikarer, som kan arbejde med plukning og pakning af varer, og her oplever vi, at ANVIKAR forstår at videreformidle de opgaver, som vikarerne skal lave, Det gør arbejdet lettere for os, da vi får nogle vikarer, der både er glade og smilende, og som er motiverede og klar til at tage fat.
Vi oplever, at der er en rigtig god kommunikation med ANVIKAR gennem hele forløbet. Det resulterer i, at ANVIKAR har et godt indblik i vores opgaver og kan sende de folk, vi skal bruge.
Vi har samarbejdet med ANVIKAR i ca. et år, og vi har et hold af vikarer, som vi ofte anvender. Disse vikarer var nogle af de første vikarer, som ANVIKAR leverede til os, og vi bruger dem stadig, fordi at de gør deres arbejde godt.
ANVIKAR er gode til at følge op på vikarerne og høre, hvordan det går, om vi har behov for flere, færre eller andre vikarer, og om vi er tilfredse med den arbejdsindsats, som vikarerne udføre.
Teamassistent på kampagnelager
Casper Pedersen
16. aug. 2018
ID Design er en logistikvirksomhed, som leverer og pakker møbler til både private kunder og butikker. I virksomheden har vi en holdning til, at vi kun har det antal fastansatte, der kan klare en normalbelastning. Vores produktion kører dog op og ned, og når vi oplever et øget pres i virksomheden, hvor vi skal ud over den normale kapacitet, så er det ideelt for os at hyre vikarer ind.
ANVIKAR er vores fortrukne leverandør, når vi booker vikarer. De reagerer hurtigt, kan levere det antal vikarer, vi har brug for, og de yder altid en god og personlig service.
Vi oplever, at ANVIKAR kan løse alle de opgaver, vi stiller. Vi har gode erfaringer med at booke vikarer til ugen efter, men har vi akut brug for vikarer på selve dagen, kan ANVIKAR også løse den opgave. De er endvidere gode til at melde tilbage, hvis de er udfordret ved sygemelding, hvor de samtidig løser problemet senere samme dag.
ANVIKAR gør det bedre end gennemsnittet. De kender vores produktion, har et godt indblik i de opgaver vi skal have løst, og de ved hvilke typer af medarbejdere, vi er interesseret i. De er endvidere gode til at screene deres folk, så de ved, hvem der vil fungere godt i vores medarbejderstab. Det har medført, at ANVIKAR altid finder relevante og motiverede vikarer, der kan opfylde de krav, vi stiller til dem.
Derfor har der heller ikke været mange vikarer, som skulle udskiftes. Men når vi en sjælden gang oplever fejl eller mangel på indsats fra vikarerne, så har vi blot kontaktet ANVIKAR, som altid har reageret hurtigt og fundet en god løsning. Her er ANVIKAR også gode til selv at tage initiativ til at følge op på de vikarer, som de sender til os. De kigger forbi vores virksomhed for at høre, hvordan det går, og vi snakker derfor både sammen, når det går godt, og når der er noget, som skal forbedres. På den måde lykkes det ofte at tage udfordringerne i opløbet og få dem løst, før de bliver til reelle problemer.
Samarbejdet med ANVIKAR er simpelt, effektivt og nemt at gå til. Vi kan altid komme i kontakt med dem – uanset tid på døgnet, og vi bliver hver gang mødt af kompetente medarbejder, som sørger for, at vi får de rette vikarer.
ANVIKAR leverer vikarer, som hjælper os med at skabe smidighed i varemodtagelsen og -forsendelsen samt i produktionen, hvilket sikrer, at vi altid kan levere et optimalt produkt til vores kunder. Derfor kan vi anbefale andre at anvende ANVIKAR, hvis de har behov for vikarer.
Driftschef
Heine Givskov Jeppesen
16. aug. 2018
Hos H & P Frugtimport A/S arbejder vi med logistik og distribution af frugt og grønt til diverse supermarkeder, restauranter og cateringfirmaer. Vores arbejdsmængde svinger meget afhængig af sæsonen, og derfor har vi stor gavn af vikarer, som kan springe til, når behovet opstår.
Hos ANVIKAR oplever vi, at der ikke går lang tid fra, at vi ringer, til at vikarerne står klar. Der går ofte ikke mere end et par timer, og så er vi som virksomhed sikret den fornødne hjælp samme dag.
Vi bruger vikarer til sortering og omlægning af varer, men også til pakning og truckkørsel. Derfor er det vigtigt for os, at vikarerne kan udføre forskellige opgaver i løbet af en arbejdsdag. Hos ANVIKAR har de en god forståelse for vores branche, de opgaver vi laver, og hvilke kompetencer det kræver at udføre opgaverne. Vi oplever også, at ANVIKAR er gode til at sætte vikarerne ind i opgaverne før de møder op, og det resulterer i en tidsbesparelse for os.
Når et samarbejde med bestemte vikarer fungerer godt, så er ANVIKAR gode til at sende de samme vikarer afsted igen. Det skaber tryghed hos os som virksomhed, da vi ved, hvem der kommer, og hvilken arbejdskraft vi kan forvente af dem. Det er også tidsbesparende for os, da vi ikke skal bruge så lang tid på at sætte vikarerne ind i opgaverne, fordi de allerede ved, hvordan de skal håndtere dem.
Opstår der udfordringer med vikarerne, hvor de ikke lever op til de krav, vi stiller, så er ANVIKAR hurtige til at tage hånd om problemet og få løst det på en god og effektiv måde. ANVIKAR tager ansvar for de vikarer, de sender ud og det arbejde, som vikarerne udfører. Det skaber både tillid og respekt, hvilket også har resulteret i, at vi nu har haft et langvarigt samarbejde.
ANVIKAR er gode til at følge op på forløbet undervejs. Her har vi en ugentlig samtale om, hvordan det går, og om der er noget, som skal forbedres. Den kontinuerlige opfølgning gør også, at ANVIKAR hele tiden har et indblik i de opgaver, vi laver, og hvilke kompetencer vi har brug for til at løse dem.
Det har været en meget positiv oplevelse at få vikarer fra ANVIKAR, og vikarerne udfører et godt og effektivt stykke arbejde, når de er her.
Varemodtagelses- og kvalitetsansvarlig
Allan Holbæk
16. aug. 2018
Karol Peronczyk arbejder som vikar hos ANVIKAR, hvor han er fast vikar hos Coldstar. Han er fra Polen og kom til Danmark i 2017 for at finde arbejde.
“Da jeg søgte om at blive vikar hos ANVIKAR, blev jeg mødt af en folk søde og tålmodige mennesker, der fokuserede på at finde et arbejde til mig, som jeg kunne lide, og som jeg havde kompetencer til at udføre.
Det er dejligt at arbejde for ANVIKAR. Der er en god atmosfære, og de opfordrer mig til at tage de timer, jeg har lyst og kan holde til. De er også meget fleksible, så jeg har mulighed for at tage fri, når jeg har brug for det.
I arbejdet hos Coldstar startede jeg ud med at lave lagerarbejde, men efter 3 måneder blev jeg tilbudt et job som teamleder. Det motiverer mig, at jeg kan udvikle mig i mit job og få mere ansvar. Jeg har også fået nogle gode erfaringer og kompetencer, som jeg kan tage med videre og anvende i mit fremtidige arbejdsliv. Jeg har bl.a. fået indsigt i, hvordan jeg arbejder på et lager, og hvordan jeg håndterer forskellige it-systemer.
Jeg oplever, at der er en god kommunikation med ANVIKAR. De er altid til at komme i kontakt med, og de hjælper mig, hvis jeg har spørgsmål til min lønseddel eller andre arbejdsrelaterede ting.
Jeg føler mig tryg, når jeg arbejder som vikar hos ANVIKAR. Lønnen kommer til tiden, der er gode arbejdsforhold, og opstår der udfordringer, så er ANVIKAR hurtig til at finde en fornuftig løsning.
Jeg har fået mange gode kollegaer ved at arbejde som vikar. Vi griner og har det sjov sammen, mens vi arbejder, så selvom vi har en lang og travl dag, så er der en god atmosfære mellem os. Det giver et godt arbejdsmiljø, som sikrer, at jeg er glad for at gå på arbejde. Jeg ses også med kollegaerne efter arbejde. De sociale relationer har stor værdi for mig, fordi jeg derigennem kan opbygget et godt netværk i Danmark.”
Karol Peronczyk
16. aug. 2018
Thomas Thomhav arbejder som vikar hos ANVIKAR, hvor han er vikar hos virksomheden Coldstar.
”Jeg ville gerne være vikar hos ANVIKAR, fordi jeg var kørt træt i mit tidligere arbejde. Jeg trængte til noget luftforandring, og her så jeg ANVIKAR som en oplagt mulighed for at prøve noget nyt.
Der er en dejlig uformel tone hos ANVIKAR. Jeg kan bare gå hen og banke på døren til kontoret, så har de altid tid til at tage en snak med mig. Der er nemt og praktisk. Da jeg tog fat i ANVIKAR og fortalte, at jeg søgte arbejde, blev jeg indkaldt til en samtale. Til samtalen fortalte jeg om min situation, hvor ANVIKAR var meget lydhør over for de tanker, jeg havde jobmæssigt, og de kvalifikationer jeg kunne bidrage med. De havde også fuld forståelse for, at jeg havde brug for at prøve noget andet end det, jeg tidligere havde lavet.
ANVIKAR har et stort netværk, og det gjorde, at jeg hurtigt blev tilbudt et job. Jeg blev ansat hos Coldstar, hvor jeg arbejder i vareindleveringen med at køre truck og tømme trailere for varer. Jobbet har skabt mere ro i mit liv. Jeg har fået faste arbejdstimer, og jeg kan holde fri, når jeg kommer hjem. Det skaber stor værdi for mig, fordi jeg bedre kan få privatlivet til at fungere, end jeg kunne i mit tidligere job.
Jeg oplever at ANVIKAR kender og værdsætter mig som person. På trods af at de har mange forskellige vikarer, så husker de, hvem jeg er, hvilken situation jeg står i, og de hilser altid varmt på mig. Det skaber en rigtig god atmosfære.
Jeg har også fået mange gode kollegaer, mens jeg har arbejdet hos ANVIKAR. Der er liv på jobbet, og jeg har altid nogen at snakke med. Det giver gode muligheder for at etablere sociale relationer – både i og uden for arbejdet, og derigennem opbygget et godt netværk, som jeg kan anvende fremadrettet.”
Thomas Thomhav
16. aug. 2018
Paulina Rusin er ansat som vikar hos ANVIKAR, hvor hun arbejder i virksomheden Coldstar. Hun er fra Polen og kom til Danmark i efteråret 2017 sammen med sin kæreste for at finde arbejde.
”Da jeg ansøgte om at blive vikar hos ANVIKAR, blev jeg mødt af en masse rare og engagerede mennesker, som alle havde fokus på at hjælpe mig med at finde et job, der både var relevant og spændende.
Det viste sig bl.a. ved, at ANVIKAR indkaldte mig til et møde, hvor jeg fortalte om mine kompetencer og jobmæssige interesserer. Mødet var med til, at ANVIKAR fremadrettet kunne finde et arbejde til mig, som jeg både var kvalificeret til og motiveret for at udføre.
Hos Coldstar begyndte jeg som lagermedarbejder, men efter tre måneder, hvor samarbejdet havde fungeret godt, blev jeg flyttet til kontoret, hvor jeg nu overvåger produktionen og kontrollerer, at alt forløber optimalt. Det er et job, som jeg er utroligt glad for, og hvor jeg lærer meget, som jeg kan skrive på mit CV og bruge i fremtidige jobstillinger. Arbejdet giver mig også et godt netværk og nogle gode kollegaer, hvilket betyder meget, når man som mig flytter til et nyt land.
Før jeg blev sendt ud i arbejdet hos Coldstar, var ANVIKAR gode til at forklare, hvilke arbejdsopgaver jeg skulle udføre, og hvilke forventninger der var til mig som ansat. Det hjalp mig med at falde hurtigere til hos Coldstar og at udføre opgaverne korrekt.
ANVIKAR er en meget fleksibel arbejdsgiver. Samtidig med at jeg arbejder hos Coldstar, modtager jeg også undervisning på en sprogskole. Under hele ansættelsen har ANVIKAR tilrettelagt arbejdstiderne, så jeg har kunnet nå begge dele. De er også meget forstående, hvis jeg har brug for en fridag, eller hvis jeg er syg – de finder altid en løsning.
Som vikar hos ANVIKAR føler jeg mig tryg. Jeg får den løn og de feriepenge jeg har krav på. Alt foregår efter bogen, og det gør, at jeg kan fokusere på at udføre et godt stykke arbejde. ANVIKAR er også meget hjælpsomme, når det kommer til de praktiske gøremål – lige fra at anskaffe det rigtige arbejdstøj til at hjælpe med skattekort og transport hen til arbejdspladsen.
Jeg vil helt sikker anbefale andre at blive vikar hos ANVIKAR. Det er det bedste valg, jeg har taget, siden jeg kom til Danmark. ANVIKAR var hurtige til at finde et relevante job til mig, og jeg har altid mulighed for at ringe til dem – både dag og nat – hvis jeg har spørgsmål eller brug for hjælp.”
Paulina Rusin
16. aug. 2018
AN Vikar er et vikarbureau i Vejle med flere års erfaring inden for især lager, logistik og produktion samt et godt kendskab til rengøringsbranchen. Vi har en database på mere end 200 aktive og motiverede vikarer, så vi kan næsten altid finde det rette mandskab til dine arbejdsopgaver.
© ANVikar